Svar på frågor

Hanna
Heey! Har en fråga: Varför kan man inte se deras Twitter längre? :(
SVAR:
Hej Hanna! det måste vara en bugg på twitter eller på din twitter, kan du se den nu :)?
För den är inte borttagen :)
Kram xx
Anonym
Hej! Jag har hört att killarna ska ha en egen TV-show, vet ni om det är sant och om den kommer visas i Sverige isåfall? :)

SVAR:
Heej! Jadååå det är sant! :)
"OMG! Jedward's Dream Factory"
Jag tror tyvärr inte att vi kommer att få se det i Sverige :(
Skulle det komma till Sverige kommer vi meddela! ;D 
Kram xx
Elsa
ÅÅÅÅÅH JAG SÅG JU DIG AAAH! Du är så HIMLA cool och du är typ en av killarnas favoriter!
Åh alltså gud! Vill bara säga att du är så jäkla cool och bloggen ÄGER! Såg dig på Arlanda ju...
Nästa gång kanske vi ses och kan prata också? ^^
JEDHUGS!!
SVAR:
Hej Elsa! :D
woaaaaah gjorde duu, varför kom du inte fram ;)?
haha aaw, nja det ver jag ju inte om jag är :D men det är väldigt kul om det uppfattas såå iih!
oooh, tack sååå jätte myckeeet! Klaaaart vi kan snacka nästa gång, det är bara och komma fram till mig och säga att det är du som är Elsa!! :D
JEDKRAM xx





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0