Fler frågor angående Stockholm

Jennifer Persson
jag har en fråga kostar det pengar att se jedward i kista galleria när det är blogawards
SVAR:
Hej Jennifer! :D
Nej, det är gratis för alla i Kista! :)
kram xx
Evelina
Hej! Kommer man kunna åka till deras hotell efter tror du? :)

SVAR:
Självklart kommer du att kunna åka till deras hotell :)
Det finns ju inga garantier på att dem kommer att vara ute, men det skulle förvåna mig väldigt mycket om dem inte är ute en sväng och säger Hej till sina fans!
Dock kan det vara mycket säkerhet där den kvällen som t.ex. efter sommarkrysset.
Dem bestämmer ju tyvärr inte själv alltid även om dem skulle vilja! :)
kram xx

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej! kommer dom att ha en signering efter konserten?

2011-09-07 @ 16:19:13
Postat av: Linn

Vilket hotell bodde jedward på när de var i Sthlm ? Och vart kommer de va denna gång?:)

2011-09-08 @ 11:04:36
Postat av: linnea

Frågestund på bloggen :) <3

2011-09-08 @ 21:31:24
URL: http://linneaerror.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jag kommer troligen att åka ensam och möta dem på Arlanda, så jag undrar är det några fler som kommer vara där? :)

2011-09-10 @ 16:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0