hej natthumor

Liza
Hejjjjjjj ja ba alskar din blogg saaaa mycket!! guuuuud jag sag dig i sthlm och jag ville tagit en bild med dig och en autograf men ja vagade ej du sag lite bad ut!! forlattt men !!! vagar jag nasta gang?! ja skulle garna vilja ha en bild signerad av dig. kjam kjam. sen undrarrrrrrr ja ocksa kan ja fa ta en twiligt bild med diggg det ar min dromm. krammm pa digg
SVAR:
Nej men taaaack sååå mycket lizaaaa! 
ja du vet, dem brukar säga att jag ser jäkligt badass uut, men jag e väääldigt snäll!
jadå, du vågar nästa gång, det värsta som kan hända är att jag slår dig
Nej tyvärr, går jag inte med på bilder, då man genom bilder kan se att jag egentligen är en vampyr.... ops did I just say that?
PUSS PÅ DIG


Mange

Om jag ska ha fest, tror du jedward kommer? kjam fran Mange

SVAR:
NEEH MEN HERREEGUUUUUD, E DE INTE SJÄLVAASTE MANGE I MIN BLOGG!?!?
Per
Hej jag undrar kan man kopa Jedvards skiva i dinnn butick?

SVAR:
Allt går att köpa till rätt precis, he he he, du får mitt nummer i privat mail, puss
Liam
Hej ringer du polisen om jag lyssnar pa musick?

SVAR:
Liam, du är "hitler med sexxiga armar, okej?"
Fia
Om jagvill ha bra kontakt med killarna hur jag jag pa basta satt kan ja skricka mykkett????
SVAR:
Skrik gärna i en PÅÅÅÅSEEEEEEEEEE!!!!!!
Steffi
Vad tycker grabbarna och coke addicts?

SVAR:
he he, grabbaaarna gillar sina coke addicts! they wanna be us!
Pasen
Herrrreeeguuuud om jag koper sa manga Jedward skivor att jag inte kan bara dom vad kostar en paaaase pa Ica?
SVAR:
HERREEEGUUUUUUUUUDDDD BEHÖÖVER DUU EN PÅÅÅÅÅÅÅSE!?!?





Kommentarer
Postat av: Carro

tack för ditt svar :D

2011-09-29 @ 08:20:38
URL: http://silverbern.bloggagratis.se
Postat av: Ebba<3

Hej måste bara säga att du är heeelt underbar!

Du är typ så cool. Jag bara undrar om du känner killarna privat. Det värkar så, det är ju bara så himla coolt. Jag är ju verkligen ett stort Jedwardfan men problemet när jag träffar dom är det att jag är så himla blyg när jag träffar människor jag tycker om.. ett stort problem för mig. Bara undrar om du har några tips! Kram <3

2011-09-29 @ 15:59:11
URL: http://aboutmylife.devote.se/
Postat av: Viktoria

Hur har du pratat med dom i telefon?



Åh, jag hoppas VERKLIGEN att jag får gå på någon turné och signering 2012! <333

2011-09-29 @ 18:10:18
Postat av: Nils-åke

Hej e jag oskuld? hur vet man det? kan jag lyssna på jeidvard musick ner jagg har sexx?

2011-09-29 @ 21:31:31
Postat av: Hanna

Heey!

Jo jag undrade en sak,vad heter John och Edward djur?

Det ända jag kommer ihåg är Joey,Armani,DJ,Trixie och Oscar. Vilka fler har dom?

2011-09-30 @ 17:11:09
Postat av: marina

sv: har ju svarar över fb så nu vet du sötnos :)

2011-09-30 @ 23:20:31
URL: http://marinapalme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0