I'm back!

heeej!
förlåt för jätte dålig uppdatering dem senaste dagarna, men jag har inte kunnat skriva något då jag har fått snåla på mitt telefon batteri HELA tiden. 
Men jag ska lägga upp min story så detaljerad jag kan, endast för eran skull!
Notera att jag inte skiver ut precis aallaa saker dem sa till mig!
Hoppas ni blir nöjda med min text!
Jag kanske ska påpeka att jag inte har såååå många bilder och videos, då det var jätte mycket fans, och när dem kom till oss och pratade visste dem att vi är lugna, så vi attackerade inte dem med kameran då, vi hade lugna samtal med dem istället!
Men bilderna och videosarna som blev kommer när dem kommit över på datorn! :D
PUSS
Ni får ursäkta om ni tycker min story låter väldigt fangirlig och cheesy. Den är inte menad att vara det, jag har bara försökt beskriva vad som hänt på bästa sätt haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0