Jedward CBB - Bloggtips

I huset har det ju nu bildats ett pojkband, och ett tjejband.
I pojkbandet är Bobby, Darryn, Paddy och John.
I tjejbandet är Kerry, Amy, Lucien och Edward!
Dem har fått göra varsin musikvideo till en låt.
Här kommer dem! ;)
BOYBAND
GIRLBAND

Som ni vet så e här inte såå mycket uppdateringar under CBB tiden.
Så undertiden tycker jag att ni ska besöka denna bloggen och läsa i den
http://theoutsider.blogg.se/index.html
Jag seriöst älskar bloggen, starka åsikter och tankar. Den e värd att läsa. 
Lämna gärna en kommentar eller din åsik om något, jag är nästan säker på att han inte kommer ta illa upp för att ni inte har samma åsikter!
Själv tycker jag han har rätt i det han skriver, han är bara modig nog att faktist speak up his mind and do it!
KOLLA IN DEN!


Kommentarer
Postat av: J

Stort Tack Sofia!=D

2011-09-04 @ 23:06:14
URL: http://theoutsider.blogg.se/
Postat av: linn

hej är du från stockholm? ska du till kista och fryshuset? vet du vart fryshuset ligger?:))

2011-09-05 @ 15:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0