OFF TO STOCKHOLM!

Såååå minaa vänneeer! Imorgon smäller det, då åker jag till Stockholm med Steppy!
Som jag lovat ska jag berätta vad jag har på mig så ni lätt hittar mig!
Jag sa jag skulle lägga ut bild, men här sitter jag i pyjamas och kom på det nu..
men ni har sett bild på hur ja ser ut så lägg bara till detta ;)

Numera Rosa färgad lugg, resten av håret är dreads.
Gråa leggins som de ser ut som någon kastat svart och vit färg på mig.
svart klänning
neonrosa, neongula, neongröna benvärmare.
svarta skor med neongula och neongröna skosnören.
rosa jeansjacka typ, med en massa nitar och pins på.
och antagligen svarta solbrillor med vita prickar på ;)
såååå ni lär nog hitta mig vääldigt lätt, sååå förhoppningsvis ses vi i helgen allihopaaa! :D
PUSSS

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jag vill till Stockholm :'(

2011-09-16 @ 18:14:43
Postat av: Viktoria

Filma en massa och ta kort okej?

Om inte Blog Awards sänds på TV imorgon blir jag sur.

Vet du om det sänds?

2011-09-16 @ 18:15:19
Postat av: Lolllllo

snälllllla du jag måste värkligen få veta det kostar ingetting va att se dom i kista va? alltså gallerian

2011-09-16 @ 22:15:37
Postat av: Anonym

när åker dom hem? asså vilken tid vet ni dee? :D

2011-09-17 @ 22:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0