Hej på er!

Hej på eeer!
jag är nu hemma ifrån berlin, och jag kan säga att Berlin var amaaaaazing!
Hotellet, staden allt var amazing!
Och så klart att snacka med twinsen var kul!
Åker till Linköping på onsdag och på torsdag drar jag vidare till örebrooo!
Just nu är Jedward i Göteborg och är ute och går med fansen!, dem köpte precis varm chocklad till 50 st på Mc Donalds! Sötaste ever!
Och atm är dem på Burger King okså, och John köpte 50 av något mer precis haha!
Om ni är snällaaa kanske ni får några bilder när ja kommer hem ifrån Sweden Tour ;)
PUSS PÅ ER

Kommentarer
Postat av: Swedward Saga och Vera

Hej, vi(jag och min kompis) vet att Jedward är i Göteborg!!! De måste väl ha en konsert snart, eller?! Vi undrar när och var. Peace out! P.S jag vet inte om jag skrev bloggen rätt...

2012-01-24 @ 15:02:24
URL: http://[email protected]
Postat av: Elin

Hej! Gillar den här bloggen stenhårt ! (hahah fattar inte varför jag misstolkade det där sista ordet...) Anyway, jag undrar om det är okej att komma fram och säga hej om jag ser dig i Örebro på fredag? :)

Hahah så att du inte tycker att jag är nån läskig stalker som kommer fram och pratar med dig... haha :)



Kraaam

2012-01-24 @ 17:57:35
Postat av: Matilda

2012-02-02 @ 16:17:30
URL: http://crazyjedheads.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hej, najjs blogg, sjukt fina färger! Jag har en tävling just nu på min blogg, skulle vara roligt om du checkade in den! :D



Jedhugs!

2012-02-02 @ 16:19:13
URL: http://crazyjedheads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0